Haha herregud
Publicerat den

Når man glömmer att läsa igenom inlägget och ser nu att autocorrect har tagit över mitt förra inlägg alldeles för mycket, lixom vart kom rullband ifrån haha? 

Jaja, sitter i skolan nu, läser igenom kommentarer från mitt inlägg på Facebook igår, rätt kul, älskar diskussioner, men håller mig utanför, läser och tar in vad alla har att säga, och skriker i huvudet åt en del haha! 

Såhär skrev jag och här är kommentarerna :)












Ja vad tycker ni? Det är ganska kul att läsa ändå va? Säg till om ni inte står för vad ni har skrivit och vill att jag tar bort någon bild eller cencurerar namn :)



Anna

Visst, folk får hålla på med droger om dem vill. Jag struntar i om cannabis eller andra droger är bra/dåliga, botar/lindrar cancer osv. Kulturen cannabis är den jag inte tycker om.Folk som håller på med drogen alltså. Jag hatar den, var tidigare ihop med en sån kille och kan ärligt säga att det var d värsta jag gjort. Jag vill inte vara i samma rum som illaluktande (ja det luktar illa) höga muskelknuttar. Jag råkade säga fel sak till min dåvarande kille när han rökt på och fick åka till sjukhuset. Inget allvarligt, men de som säger att cannabis är okej för att folk bara blir lugna, dem ljuger! Jag är levande bevis på det. Tack för min åsikt.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?