det är nu man får lov att drömma sig bort till en bättre värld igen
Publicerat den

ja, då var det dags för att sova igen då, egentligen, vad repeterande livet är. Iallafall för mig, dag in och dag ut, skola - stallet - äta - sova. Ja jag mår väl helt okej iallafall, men mår så konstigt på kvällarna, känns som något är fel eller som något ska hända, har en klump i magen och kan inte sova, det går verkligen inte.
 
Men jag försöker uppskatta det fina jag har i livet, och jag tycker att alla borde göra detsamma, man mår inte bättre av att tänka på allt det negativa i ens liv, händer det något så händer det, och då var det menat, tyvärr. Men lev livet, fast på ett sunt och hälsosamt sätt, ta vara på dina nära och kära, du vet aldrig hur länge du har kvar dom.
 
shit vilken deppig start på denna bloggen, känner att allt är superseriöst nu..
slänger väl in en av mina gamla videobloggar :)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?