Har verkligen aldrig förstått mig på dessa människor
Publicerat den

Att nätmobbning sker är ju ingen direkt nyhet, och att det är dåligt vet alla redan om, undrar varför alla fortsätter egentligen. Nu hade jag fått en kommentar på mitt förra inlägg, inte som var elak eller så, dock mer hånande eller jag vet inte vad just den personen ville komma fram till med sin konstiga kommentar om att jag går runt med en påse istället för en väska, jag kan inte göra annat än att skratta. Har aldrig förstått mig på dessa människor som läser en blogg om någon som dom verkligen inte tycker om och sedan sitter och kommenterar konstiga eller elaka kommentarer, om man nu ska kommentera, så istället för att skriva något som inte ens har med inlägget att göra, skriv bara kanske, fin tröja! tycker om din blogg! eller whatever, man behöver inte kärleksförklara, men ska man inte skriva något snällt, så tycker jag att man inte behöver skriva något alls.
Jag är dock ingen människa som tar åt mig av elaka kommentarer, sålänge jag mår bra med mig själv så skiter jag FULLSTÄNDIGT vad andra tycker om mig, om någon kommenterar att jag har fult hår eller något annat, så säger jag bara, ja men tur att det inte är ditt då!
tycker nästan det är komiskt hur folk orkar lägga sig i varandras liv så otroligt mycket, jag har aldrig och skulle aldrig någonsin kommentera något anonymt och elakt till någon, lixom, ge mig EN enda bra anledning till det? aja, tack du som kommenterade iallafall, du gav mig något att skriva om! :) kram! (lånade bilder)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?