Jag är tillbaka!
Publicerat den

Nu är julen över och jag har haft en fantastisk julafton, har fått superfina julklappar, ska försöka ta bilder på dom, men nästan allt är till stallet, fick iallafall: hv polo jacka, fleecefodrat regntäcke, sprenger bow balance stigbyglar, orangea benskydd, swarowski pannband, stövlar med stövelstrumpor, orange väst och jacka i samma modell, hackamore, två par ridbyxor, vinterridvantar, en klänning, en t-shirt, ett armband, ett mobilskal och EN BRÅVALLABILJETT!!!! 
 
Min nya fina jacka!

Är jättenöjd med mina julklappar och ska verkligen försöka ta kort på allt någon dag, vet inte om jag kanske glömde något haha! Hoppas alla fick en trevlig jul med familjen och hoppas de som inte har en fungerande familj fann något positivt i julen ändå, önskar alla en god jul och en trevlig fortsättning på året!!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?