jag suger jag vet
Publicerat den

jag verkligen suger på att hålla igång bloggen haha, jag tycker att det är kul den första veckan typ, sedan glömmer jag bort den, speciellt nu när det är lov, annars har det blivit typ en rutin att skriva ett inlägg på morgonen i bussen eller i skolan och så, men nu har det inte blivit så helt enkelt!

Imorgon åker jag iallafall iväg till uppsala för att sedan därifrån åka vidare till örsundsbro, där ska jag vara i 4 dagar och där ska jag då fira nyår. Dessa tjejer jag ska till är Elin, Michelle och Josäfin (vet inte varför hon har ett ä hon är väl cool) och dom träffade jag på ett ridläger för ca 3 (?) år sedan, jag blev inslängd i en stuga med dessa tre och efter några dagar så kunde inte lägerledarna avgöra vem av oss som var den nya i gänget, SÅ bra passar vi alltså.

Så ja som ni kanske förstår så kommer jag förhoppningsvis ha sjukt kul på nyår, och resterande dagar, ärligt alltså, det går inte ens att ha tråkig med dom här haha.. vi är så konstiga tillsammans, nej nu ska jag sluta prata om dom som om dom vore några slags gudar eller så, så snygga är dom faktiskt inte ;)
har ni sett snyggare mer attraktiva kvinnor än dessa?

så vitt jag vet så är alla single & ready to mingle if u know what i mean lixom ;) 

barre och höra av er om ni känner er intresserade

OBS detta är ej en kontaktannons, endast en intressekoll



Josäfin Andersson

omg har aldrig sett snyggare bilder på oss haha!



URL: http://jossanamigo.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?