Julafton om 8 dagar!
Publicerat den

Och så var julen här igen, år efter år är det samma visa, kalleanka, äta sig så mätt på julmat tills man spyr, öppna paket och träffa sina nära och kära, om man har några nära och kära, vilket jag hoppas att alla har.
 
tänkte att det kan vara kul att se vad jag önskar mig i julklapp? har kommit på världens smartaste ide och gör nu alltid collage med saker jag vill ha och storlek och vart de finns, blir så mycket enklare för familjen att se vad jag vill ha och att ta rätt storlek, bättre såhär än att jag får en tröja av någon som jag tycker är jätteful och som inte passar, man vill ju att den man köper till ska bli glad och nöjd över vad man har köpt.
 
här är iallafall min fina önskelista på 8 sidor, haha..
 
kramar 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?