och ännu en gång så fastnar jag
Publicerat den

Jaha, här var man igen då, suget att blogga fanns helt plötsligt där och jag bestämde mig för att lämna oseriösa bloggportaler och skaffa något eget, något nytt, om min verkliget och mitt liv.
 
 
Som de flesta av mina vänner vet, så har jag haft ett antal bloggar, de flesta när jag var fjortis och mest ville berätta om vad jag hade gjort om dagarna i mitt patetiska lilla liv, hur jag festade och hur många besökare jag hade fått just idag. Nu så bryr jag mig inte om något besöksantal, jag kommer att skriva om allt mellan himmel och jord, men kommer försöka att lämna de mindre roliga, de ledsamma arga känslorna utanför. Som en trogen bloggläsare till många andra bloggar, så vet jag att bilder är roligare än 3 sidor lång text, så det är väl det jag ska försöka bli bra på - att fota ofta. 
 
Jag har även precis köpt min första egna häst, Lennon, han är ca 70% fullblod och 30% halvblod, och det ska bli kul att se hur vi kommer att utvecklas tillsammans och vart vi kommer att vara om några år. 
 
hoppas ni som råkar kika in tycker att jag är intressant och bestämmer er för att stanna.
 
Men tillsvidare så hörs vi, kram Evelina






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?