Rosor
Publicerat den

Att jag lyckades knipa namnet rosor är ju bara helt fantastiskt, har så länge velat ha en blogg som heter så, men det har alltid varit upptaget, förstå lyckan när jag provade och det fanns tillängligt (?).
 
På bloggnamnet så kan man ju tro att jag ska skriva om olika rossorter hit och dit, men icke, tror nog faktiskt att det kommer bli mest häst, eftersom det är där jag spenderar större delen av mina dagar. Kanske något litet om mig själv ibland, men på senare tid har jag känt mig så grå och tråkig och då tar jag inte bilder på mig själv, eller har något intresant att berätta om mig själv, men eftersom jag just nu lägger ner i princip hela mitt liv i min häst så är det klart att det är han jag vill skriva och berätta om.
 
Jag, lennon, min mamma och mormor i bakgrunden som träffar Lennon för första gången






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?