Hoppning!
Publicerat den

Idag så har jag hoppat med Lennon, det var första gången jag hoppade honom! (Förutom ett minikryss när jag provred) men idag hoppade vi på riktigt, och tror det kan ha vart 4 gången för honom?
Hur som helst så gick det jättebra och han hoppade så fint, det enda som inte vart helt rätt var att han var ostadig och ganska osäker, föll ut mot ytter och hade inte bjudningen helt, men han är fyra och nyss inriden, så jag tyckte att han gjorde ett exemplariskt jobb, tränade 5 1/2 och en oxer bara som den var, 5 1/2 var svår när vi kom i trav, han snubbla bara igenom allt och förstod inte att det var hinder, sedan när vi lade upp lite högre så lyfte han jättefint på benen och blev faktiskt lite säkrare på hinderna, så är väldigt nöjd med han idag!

Vet att bettet är för stort, ska köpa ett nytt så fort jag har råd :) har ett som passar men behöver detta för han är ganska svårsvängd :)
Haha vad roligt det ser ut!
Schabrak: hv polo
Benskydd: hv polo
Hjälm: lami-cell
Ridbyxor: JH collection
"Fleece" tröja: JH collection
Träns: claridge house (tror jag?)
Pannband: gold medal 
Stigbyglar: sprenger bow balance
Väst: från kontorshörnan, kommer ej igår märke
Ridstövlar: bocaj



Daniela

Fin häst! :) vad är det för ras? :)



URL: http://Www.snickarbyxa.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?