Lennis
Publicerat den

Hejhej! Kommprwcis hem från stallet, idag fick Becca rida lite på Lennon, igår så ställde han sig två ggr, och sista gången höll vi på att slå över, så blev lite rädd, men ville att han skulle få springa av sig och har ingen ridbana med staket så frågade Becca om hon ville vara min testperson. Det gick jättebra och han var jättesnäll, så är inte alls nervös eller rädd längre och nästa gång ska jag ut och gallopera själv. Han tyckte verkligen att det var så himla skönt att få springa av sig lite och att få röra på sig, hela han verkligen lyste under hela tiden vi var ute!! Verkligen superkul, men är supernoga om vem som rider min häst så sa till Becca att är eu minsta hård i handen så skriker jag på dig, haha, kanske lite för hård, men hon var jätteduktig och mjuk i handen :) (tack Becca) 


Nu ska jag kolla lite på tv, sedan ska jag äta och plugga lite, såhär ser jag ut just nu, inget smink och håret i en bulle ;)
Kram!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?