Lova mig att alltid drömma
Publicerat den

vad skulle vi göra utan drömmar och mål i livet?
 
Skulle vi bara vara apatiska människor som gick omkring och inte gjorde någonting med sitt liv? Alla har en dröm eller ett mål, oavsett om det handlar om att va med i OS eller att vara i tid till lektionerna, man strävar alltid efter något, bättre, nyare, finare. Alla vill ha något, fred på jorden eller en chokladkaka? det spelar absolut ingen roll, jag tycker bara att det är viktigt och nyttigt för alla att ha mål och drömmar.
 
      Mina mål:
  • Att jag och Lennon ska ta oss fram i utbildningen, känns som vi sitter fast lite nu.
  • Att jag inte ska hamna efter i skolan
  • Jag ska lära mig att hålla iordning i mitt rum
  • jag ska ta hand om mig själv mer, sluta stressa
 Men det allra viktigaste av allt, sluta aldrig dröm, fantisera dig bort dröm om en bättre värld, en plats där du trivs på.
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?