Mitt rum!
Publicerat den

Nu är det helt färdigt, alla grejor är uppe, kläderna upphängda och gamla rummet helt tomt! och JÄKLAR vad mycket saker och kläder jag har, kanske att sälja något vore en idé? jaja, är så jävla nöjd med mitt rum och det är verkligen superfint, eller ja om man är hårdrockare och vill ha svarta väggar så är ju detta rum motsatsen till hårt och mörkt haha.. något jag inte har med på någon av bilderna är att jag faktiskt har ett eget badrum nu! inte så stort med det räcker gott och väl för mig, men det fanns inget roligt att ta kort på därinne så ni får gissa er till hur det ser ut, samma med min klädkammare, som är större än den jag hade innan! och ändå är det helt fullt med kläder haha!
och det är alla bilder jag har tagit på mitt rum, visst är det fint? här är en bild hur det såg ut innan, liten förbättring va??






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?