Sometimes, things never change
Publicerat den

Sitter nu på bussen och inleder senna dag med en poetisk rubrik.

Haha lite missbedömning och en riktigt kul ögonblicksbild. Han ser helt galen ut!

Är påväg hem från skolan nu, ska plocka iordning i mitt gamla rum och rensa klart gamla grejer, inte det roligaste. Men ska till stallet sen och får se om jag kan rida dig, snutten har ju haft ett sår som nu ör svullet och varmt, så får hoppas att det ser bättre ut idag, stod och spolade benet igår och la på liniment runt det, ska longera lite innan och se så att han inte markerar något.. Han mådde bra igår iallafall, svullet på benet men temp, andning och puls var bra så ska kolla det idag igen, vill inte ha några problem nu :( ska även höra om jag kanske ska få börja hyra ridbanan, vill ha staket så jag kan släppa honom lös och om några veckor så vill jag löshoppa, banan vi har nu är det jättebra underlag på men den är för liten och den lutar, nu när jag håller på att lära Lennon galoppskänkeln så behöver jag mer plats än vad jag har nu, så vi får se hur det blir med det :)








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?